středa 20. března 2013

Vlastně nic... jenom jsem vám to chtěl říct

Čau kamarádi, doufám, že se všichni máte skvěle. Aspoň tak jako já. Nic podstatnýho se u mě sice neděje, ale můžu vám říct pár každodenností:
Za poslední týden dvě párty od školy - jedna v Mexico stylu, a druhá, která si vzala za cíl nás Erasmáky naučit pár zajímavých "familiérních" francouzských větiček. Obojí prima, viz fotky. Jinak jsem v pátek odpoledne jela snowboardovat s Georgem (on teda na lyžích, úroveň nula nula prd příbližně stejná jako já na snowboardu), a on si při druhým sjezdu spadl na ruku, něco si v ní zlomil a pak už jet nechtěl. Takže scházel pěšky a já mu na snowboardu vezla lyže dolů a zmeškali jsme bus. Nakonec na nás ale čekali od lyžarský školy s minibusem, protože si nějak všimli že chybíme.V sobotu jsme se jeli s Fredem projet na kole podél řeky, trochu házeli s frisbeem a pak jsme večer šli pít s Monkeys, ale celej večer jsme stáli venku a mě byla zima a teď jsem kvůli tomu nemocná. V neděli večer mi přijel kamarád z Paříže, Adrien, znám ho z Prahy, kde byl na Erasmu. Večer nám dělal DJ francouzské hudby a pak jsme se s ním a s Bašak dost opili :-). V pondělí večer jsem s ním koukala na "novýho" Spidermana, v úterý ráno odjel. Dělá diplomku na jedno místo v Grenoblu, tak to tu byl obhlídnout. Jinak jsem učinila asi nejdražší nákup jídla v Carrefouru za tu dobu co tu jsem a dostala jsem balík od maminky z Prahy se spoustou šípkových čajů, protože je tady nemůžu sehnat. Basak si koupila nový lyžáky a Eva nový lyže a byla teď pět dní s rodičema v deux alpes lyžovat - v prašanu, páč jo, i tady je ještě zima, dokonce i v Grenoblu sněžilo. Jo a dvakrát hořely auta na parkovišti před barákem - divadlo pro celý sídliště.. A to je asi všechno. Takovej normální tejden :-). A stejně se mám dobře.







Žádné komentáře:

Okomentovat