neděle 9. listopadu 2014

Tam v bílé pláni..

Než se dostanu k včerejšímu výletu do náruče zimy, tak několik slov k uplynulým 14ti dnům.

Byla jsem s Fredem v Marseille. Byla tam zas nějakou náhodou celá rodina, včetně neteří a jejich babičky a dědy od Bordeaux. V sobotu jsme společně poobědvali Choucroute a popili pivo a já pak asi na tři hodiny odpadla na gauč a pokojně usnula.. V neděli jsem vyrazila na prohlidku centra a nového muzea MuCEM. Týden předtím už nad Grenoblem sněžilo, ale v Marseille opravdovou zimu asi neznaj. F. rodiče vyprávěli o tom, jak před 15ti lety napadlo a Fred s Patrikem stavěli iglů :-P. A taky že když nasněží, tak v Marseille všichni chodí pěšky, a svoje auta klidně nechají stát někde uprostřed silnice.. Docela tomu i věřím. (fotky)



Týden po Marseille jsem pracovala v Grenoblu, protože šéf odjel se synem do Paříže vybírat univerzitu. Volných večerů v městě jsem využila jednou na hraní deskovek u Daniela doma a taky na středeční indoor trénink (když už jsem si sebou vzala z Prahy sálovky..) Ve čtvrtek jsem chtěla jít do školy na Halloweenskou párty, ale nakonec jsem zůstala doma a prostě jsem se flákala. Na víkend jsem naplánovala běhání, plavání s Janou, nakupování bot, zálohování počítače, psaní měsíčního reportu ze stáže a jinak prostě odpočinek. Protože předchozí víkendy byly nějaký nacpaný.. V neděli taky přišli na oběd Fredovi kamarádi (byla dýňová polívka a artyčoky).



Tenhle týden jsem zas vyjela pracovat nahoru do St.Sebastien. V pondělí večer byla šílená vichřice s deštěm a můj pokoj na špičce domu, usazený na sloupech se v náporech větru nebezpečně třásl a vrzal. Prakticky jsem se tu noc nevyspala. Přes týden jsme pak poprvé zatopili v kamnech, ale stejně jsem chodila oblečená ve dvou mikinách a teplém spodním prádle :-P. No a v horách znovu nasněžilo..

Čímž se dostávám k této sobotě, kdy jsem s jednou Francouzkou vyrazila na vejlet k Lac Fourchu. Chtěla jsem udělat nějaké hezké barevné podzimní fotky, ale ve výšce 2100 m.n.m. bylo tak 30 centimetru prašanu. Naštěstí jsem vzala návleky.. No takže fotky z podzimu nebudou, zato ty zimní stojí za to :-). Byl to krásný výlet.









Žádné komentáře:

Okomentovat