čtvrtek 6. prosince 2012

O Vánocích v Praze a jiných drobnostech

Skoro za čtrnáct dní už budu zase v Praze.. Chtěla bych vás všechny vidět, ale dám přednost tomu být s méně lidmi najednou za předpokladu, že si s nimi víc popovídám.. Protože párty typu "chceme se potkat, pozdravit a zeptat se, jak se máme", tak takových tu v Grenoblu mám až/už dost. Navíc mám pocit, že přestávám umět česky.
Tudíž přijímám všechna pozvání na všechny typy událostí, co se v Praze semelou od 21.12.-5.1., ty skupinové, ovšem s větší radostí ty, řekněme, individuální.

Včera jsem strávila odpoledne přípravou štrůdlu a bramboráků, které se snědli za dvě minuty, protože kromě Basak nikdo jiný nic nepřinesl.. Nikdo neví, že jsem vařila já. Poučení pro příště: Just don't do it. Jinak párty docela fajn, opila jsem se čtyřma malejma pivama a po krátké konverzaci s několika lidmi a trochu tance před školní recepcí jsem odešla domů hrát na kytaru.
Dneska byl v aťáku hustej týpek co právě staví dvě "refuge" někde v horách a přišel nám je prezentovat. Měl to v hlavě srovnaný a bylo mu rozumět, takže dopoledne opravdu stálo za to. Říkal, že nakonci prosince se tam pojedou podívat na SkiAlpech, jestli je staveniště v pořádku.. Taky bych chtěla takhle "pracovat" :-). Jinak naše škola v Praze by na spolupráci s externisty měla sakra zapracovat. FA ČVUT : ENSAG = 0:1 Odpoledne jsem předstírala navrhování a večer jsem si došla spravit náladu na venkovní trénink. Voila. C'est ca :-)

P.S.: Ve škole se zjevil vánoční stromek, tak 3 metry vysokej. Už ho i ozdobili (ale možná ho radši měli nechat bez ozdob ;-)). Ale každopádně mě to potěšilo.. FA ČVUT : ENSAG = 0:2

Žádné komentáře:

Okomentovat