pondělí 1. září 2014

Příjezd.. a svatba

Tak už jsem zase zpátky, no to je teda síla...
Přijela jsem 7.8. s Eurolines busem přímo z Prahy do Grenoblu. Momentálně je to asi nejlevnější spojení co existuje, když člověk jede s dvěma zavazadlama. Ale trva to 20 hodin :-P. Naštěstí se mi podařilo usnout.

Bejvávalo, bejvávalo, bejvávalo dobře,
Bejvávalo, bejvávalo, bejvávalo dobře,
za naších zlatejch let,
lítal sem EasyJet..
Bejvávalo, bejvávalo, bejvávalo dobře...

pozn. autora.: Dřív lítal Easyjet Praha-Lyon. Teď se musí lítat se Swiss do Ženevy a je to delší a dražší. Ale zas dostanete v letadle svačinu :-).

První víkend po příjezdu se Fredovi ženil kamarád. Takže víkendová svatba na vesnici asi 45 minut od Grenoblu. Vyrazili jsme na odpolední obřad spolu s dvěma kamarády, dojeli do vesnice s předstihem, před kostelem nikdo, tak jsme si dali v kavárně džus, deset minut před obřadem pořád nikdo.. To už bylo divný. Pak nám docvaklo, že jsme v blbý vesnici. Ale na obřad jsme to v pohodě stihli. Svatby v kostele mají tu výhodu, že po ročních přípravách to pak není odbytý za 5 minut. Tady se zpívalo, modlilo, řečnilo.. asi to mohlo být pěkný, ale moc jim nebylo rozumět. Obřady jsou taky pozdějc odpoledne, takže pak se všichni dohromady přesunou rovnou k večeří a párty. Chtěla bych tu popsat tu záplavu dobrýho jídla, ale bylo by to nadlouho a nemám ani fotky, kterýma bych to dokázala. Každopádně jsem se výborně najedla.. Taky mi došlo, že ty dva co se zrovna vzali vlastně znám. Že jsem je viděla asi před rokem a půl jednou na večeři, když jsme spolu s Fredem začínali chodit :-). Velký objev! No, spali jsme tam ve velkým společným stanu, dopoledne dojedli zbytky z večera a kolem poledne se vypravili zpět do Grenoblu. S námi i dva Fredovi kamarádi co u nás v bytě přečkali asi tři hodiny než jim jel vlak do Paříže. Hráli jsme kostky (takový ty jedničky a pětky) a já jsme pořád vyhrávala, padaly mi neuvěřitelné věci. Jak že je to s tím štěstím ve hře?

No tak jsem teda tady.. Tentokrát bez zpáteční jízdenky. Zvláštní..

P.S.: Nějaké fotky ze svatby (jako prezentace svatebního fotografa, já jsem nefotila)


Žádné komentáře:

Okomentovat