pondělí 1. září 2014

Zbytek srpna

Zbylé dva týdny mých prázdnin po návratu z Bordeaux se nesly v.. řekněme.. odpočinkovém duchu. Zařizovala jsem si francouzské číslo, papírování kolem fr. bankovního účtu a platební karty, papírování kolem Erasmu, řešení přihlášky na státnice v Praze.. ale jinak jsem oficiálně nemusela dělat vůbec nic. Nicméně v červnu jsem se přihlásila na jednu architektonickou soutěž zabývající se návrhem rodinného domu v Modřanech, takže tím jsem se ty dva týdny celkem bavila, když sem zrovna nevařila, nepekla, nemyla nádobí, nenakupovala, neprala, a tak.
Taky jsem celou tu dobu byla taková napůl nemocná, a táhne se to se mnou bohužel až doteď. Když ležím a nic nedělám, tak je mi dobře, jakmile ale vytáhnu paty a trochu se hejbu, tak se to zas vrátí. Nevím moc jak s tím naložit.. No, z těch aktivních chvilek bych jmenovala nějaké to plavání, podvečerní výlet na Bastille (vyhlídka nad městem) s Fredem, piknikem a whisky, odpolední samovýlet na Tour sans Venin (taky taková vyhlídka, ale míň profláklá, fotky zde), výlety podél řeky ať už na kole nebo pěšky, hrání šachů (asi 5tá partie v životě).. a nebo pečení čtyř nohavic maminčina štrůdlu - snědeno za víkend :-). Taky jsme si jednou šli zaházet do parku, to přišel i Daniel (muj Buddy z Prahy). Na tréninky jsem kašlala, nějak mi chyběl morál, stejně nemůžu teď dlouhodobě hrát protože stáž mám mimo Grenoble.. tak prostě pauza.







No a co se stáže týče - minulý pondělí mi Jean-Luc (šéf) podepsal Learning Agreement u skleničky džusu v Grenoblu. A dneska jsem večer přijela autem s jeho ženou, která pracuje v Kampusu. Abych nemusela platit za bus a aby mě nemuseli vyzvedávat o vesnici vedle, protože sem ani autobus nejezdí (Saint Sebastien - google mapy). Pravděpodobně to bude probíhat i dál v podobném stylu (v pondělí večer přijedu a v pátek dopo se vrátím, s tím, že na pátek a pondělí asi dostanu nějakou práci na doma). Uvidíme, za týden budu každopádně moudřejší. Ale je to tu krásný. Ten barák ve kterým bydlím (fotky domu) je asi v 900 m, s neuvěřitelným výhledem na hory (obzvlast ode me z pokoje). Jo, to jsem neřekla - bydlím v pokoji jejich syna, který odjel včera na rok do Kanady.. Je tu velká postel a ještě patro, kde se taky dva lidi vyspí. Tak prej kdyby chtěl někdo přijet na návštěvu, tak může.. :-). Jako vážně. Ale pro představu - tak za 3-4 týdny už bude pravděpodobně ve vyšších polohách nasněženo..




Žádné komentáře:

Okomentovat