středa 23. ledna 2013

Don't stop me now...

cause I'm having a good time :-)))
myslím, že naposled jsem psala tak před týdnem. Mezitím se ve škole nic nedělo, kromě poslední prezentace před "partnerama" - staříci z Club Alpines Francais. To jsem oslavila minulý čtvrtek večer na místnim stadionu na ledních bruslích (akce školy ke konci semestru). No a jinak jsem hodně lyžovala. Asi nakonci sezóny udělám nějaký porovnání všech středisek ve kterejch jsem zatím byla.. Za poslední týden mám na účtě dvakrát 7 Laux a nedělní Valmorel. A většinou fakt krásný počasí. Je to prima, když si člověk může říct "tak dobře, pojedu lyžovat ve čtvrtek, protože to bude hezky..", a prostě jede. Dneska jsem byla běžkovat tady kousek v kopcích. Původně jsem si myslela, že pojedu jen s Alice, což je holka Yohannovýho spolubydlícího Nica. No ale nakonec jel i Nico a jejich dva kamarádi, z toho jeden Brazilec. Brazilcům prej v těch pralesích prej žádnej sníh nepadá, a tak byl na běžkách poprvý v životě :-). Jeli jsme tam takovou strašně rozvrzanou dodávkou, seděla jsem vzadu mezi kupou lyží, dřezem, sporákem a něčím, co vypadalo jako zmuchlanej padák. Ale dojeli jsme tam i zpátky, takže dobrý. Akorát běžkovat ve Francii stojí hodně peněz, když si musíte půjčit běžky i boty a navíc zaplatit jakejsi poplatek za to, že jsou všechny ty okruhy upravený - nutno přiznat, že parádně.
Jinak jsem si koupila lístek do Zurichu a zpátky, protože od druhýho do devátýho února jedu s tátou lyžovat do Livigna. A tejden před tím mě čeká workshop v Marseille - jo, škola už zas začíná. A to ještě ani nemáme všechny známky ze zimního semetru. Díky Marseille se tady minu s Alešem z frisbee, což mě dost mrzí... Doufám že to bude poprvý a naposled co někdo pojede do těhle končin a já tu zrovna nebudu.
Teď večer jsem byla na tréninku a pořád nechápu tu jejich chaotickou taktiku... zdá se mi jako kdyby to bylo něco ve smyslu "udělej lajnu, ale pak z ní vyběhni kamkoliv, kde je zrovna místo". Zajímavý je, že když se o to snažím, tak to vždycky dopadne špatně.. No a pak jsem přišla domů a Wolfgang si mezitím nazval Antoina a Souhila a Jonase na jammovací večer, takže všichni hráli na svoje kytary, harmoniky, ukulelele a piáno a my holky jsme seděly kolem s láskou v očích a pochvalama na jazyku. Krásnej večer. Dobrou noc. Miluju prázdniny v Grenoblu.

P.S.: Nestříkejte si Olynth. A když už, tak fakt ne dlouho. Přišla jsem na to, že celej můj věčně ucpanej nos mám právě z těch kapek. Teď abstinuju a sice jsem se kvůli tomu musela chvíli dusit, ale už je mi líp.
P.P.S.: Přečetla jsem Hobita




Žádné komentáře:

Okomentovat