čtvrtek 15. listopadu 2012

Aťák..

Pro ty, co nevědí - dělám "refuge" - horskou chatu v nadmořské výšce 2350 metrů, přiližně. Hned první víkend co jsme byly s Evou ve Francii jsme tam byli s ateliérem "zkoumat terén" (https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4267856068656.163027.1653701631&type=3) To bych v Čechách asi nezažila.. Jinak už jsme měli dvě prezentace a schyluje se ke třetí. První dvě dopadly nakonec líp než jsem čekala - na první mi dokonce řekli "Bravo Tereza", na druhý mě sice pěkně setřeli, ale pak jsem dostala skoro nejlepší známku ze všech (dodnes nechápu). Rozdávaj tady totiž hvězdičky - od jedné do pěti, jako v první třídě. Akorát, že pět je nejlepší možný výsledek, aspoň francouzi mi to tvrděj. Dostala jsem tři a půl.. Pět neměl vůbec nikdo.
Tedy, za týden máme třetí prezentaci, projekt už by měl být skoro hotový, odevzdáváme před Vánoci. Tak jsem se po 14ti denní odmlce dnes vrátila k předělávání půdorysů, o nějakých konstrukčních systémech a energetických řešeních radši pomlčím. Prala jsem se s tím celý den, a asi budu prát celej víkend, ale nevadí, furt mě to dost baví. (Mimochodem, když tady píšu o tom praní, tak nám nefunguje pračka a už týden čekáme až se CROUS rozhodne, jestli je to jejich starost nebo jestli si ji musime opravit/koupit novou sami.)
Večer jsem navštívila nabídkovou přednášku o Biomimetismu. Nazačátku super, mluvil o tom jak se přírodní struktury dají využít v našem (nejen architektonickem) světě. Ale pak se to zvrhlo v přednášku o pěstování rajčat a salátu na střeše.. Tak nevim, stejně sem půlce asi nerozuměla :-D. Ale musim to zkoušet, že jo?
A bylo fakt krásně dneska, zase..  Koukejte na zasněžený hory vzadu!

Žádné komentáře:

Okomentovat