pátek 16. listopadu 2012

Ma journée de rêve/ Den snů

Dnešek byl geniální :-). Sice jsem musela vstávat před osmou (což mě pořád trochu vyčerpává), ale pak jsme nasedli do autousu a vyrazili s aťákem na ohlídku stavenišť a dřevostaveb. V údolích se ještě líně válela mlha a my jeli nahoru těma serpentinama a najednou jsme vyjeli do sluníčka a kolem nás všude ty osvícený podzimní hory a pasoucí se koně a krávy na trávě obrostlý jinovatkou.

 

Celý dopoledne jsme si prohlíželi dřevostavby na jejichž návrhu se podílel jeden náš profesor (Jean-Luc Moulin). Společný jmenovatel všech baráků co jsme vyděli jsme posléze s Evou klasifikovaly jako "zub" - tedy tvar strechy, ktery se ve všech případech podřizoval umístění solárních panelů.




Pak jsme šli na oběd, což v podání Francouzů znamená hodinovej piknik u krásnýho rybníka s výhledem do hor a pak ještě kafíčko v centru vesnice...





Odpoledne náš pak čekala návštěva již hotového rodinného domu  - tři rodiny, ale jeden kompaktní objem - pěkný. A pak ještě tesařská dílna.. Vzhledem k tomu, že má Jean-Luc se svými klienty zřejmě dobrý kontakty, tak jsem se všude mohli podívat dovnitř (což u vybaveného rodinného domu není úplně běžný.. nebo vy byste si pustili do bytu 30 studentů, který si toužej vyfotit váš obývák?). Jinak jsem strašně vděčná že jsme mohli jet někam ven. bylo příliš krásně na to zůstat sedět ve školních lavicích..





No a aby toho skvělýho za jeden den nebylo málo, tak jsme po návratu navštívili ještě první letošní párty v prostorách školy: Sumo&sushi. Takže se jedlo sushi, pilo pivo a SUMO - zápasilo.. Na fotce já a moje Turecká spolubydlící Basak :-).







Žádné komentáře:

Okomentovat