neděle 24. února 2013

Frisbee

Mám za sebou víkend plný frisbee. Teda asi nemám na moje krajany, kteří o víkendu hráli mistrovství, ale stejně... Po prvním čtvrtečním holčičím tréninku měl následovat první turnaj na zkoušku - nedělní Winterleague. V sobotu (po páteční bujaré týmové oslavě ku příležitosti úspěchu v indoor lize) jsme se na něj pečlivě připravovali na jednom hřišti u univerzitního kampusu. Docela hodně mi to dalo. Musim si někam ty drily a taktiky zapisovat. vždycky mám na hřišti takovou sérii prozření - nejdřív když pochopim, co mám vlastně dělat (ultimate francouzštinu furt ještě nedávám), pak když jsem si jistá, že to dělám správně a pak když pochopim, k čemu mi to vlastně slouží.
Dneska jsem vstávala v šest, abychom mohli v půl desátý hrát první zápas v Lyonu. Až na to, že půlka holčičího týmu nemohla jet, a tak nás bylo asi pět a na každej zápas nás doplňoval někdo jinej.. Nic moc. Hráli jsme zónu a já nějak nevěděla co na tom hřišti vlastně dělám. Ale nakonci jsme si daly s přítomnýma holkama zápas 4 proti 4 a to mě moc bavilo. Tak snad to půjde.
Nutno připomenout, že dnes i včera byla teplota lehce pod nulou a sněžilo (vzhledem k tomu zůstal foťák doma, takže tentokrát bez ilustračních obrázků..). A mám díry v kopačkách a tak mi do nich teče. A teď mě všechno bolí a musim do zítra nakreslit 20 obrázků svých vzpomínek na hodinu výtvarky. Ale o tom co tady vlastně studuju tenhle semestr asi napíšu někdy zvlášť.
Pápá lálá

Žádné komentáře:

Okomentovat