čtvrtek 28. února 2013

Sportuju

Mívám ve svým životě vždycky taková období. Teď zrovna hraju frisbee, intenzivně. Od poslední soboty každý den krom úterka. O víkendu bylo soustředění a turnaj, v pondělí kondiční příprava a technika házení (trochu slabší, bylo nás po turnaji osm), ve středu indoor a dneska outdoor. Jo a ještě jsem dneska byla plavat. Bolí mě nohy, ale mám z toho radost. Zlepšuju se. Potíž je, že tyhle období většinou přejdou nejpozději ve chvíli, kdy přibude povinností. Tak jen doufám, že to nebude brzo.
Můj společenský život ovšem taky nestrádá - v pondělí jsme se byli loučit se Silví, italkou co musí na druhej semestr zpátky domů. Jeli jsme k ní na koleje v nákupních vozících značky Carrefour, což v deset večer nebylo některým spoluobčanům pravděpodobně moc po chuti, zato my se náramně bavili :-). V úterý jsem zmeškala točení ENSAG Harlem Shake, protože jsme s Evou a Beatrice (španělka - madrid) pracovaly na našem projektu, ale zato jsem večer byla na vernisáži fotek ve škole a pak na večeři s Fredem a jeho kamarádama (libanonská restaurace, neobyčejný zážitek). Ve středu jsme přes den makaly a kolem sedmý už jsme měly připravenou plachtu na pátek - je to neuvěřitelný, ale je to vůbec poprvé co nepracuju na poslední chvíli :-)). Basak s Camille mezitím vytvářely na zemi v obýváku pětihodinové mistrovské dílo v podobě malby lahve od piva, inspirované Heinekenem, ale veškerá podobnost se skutečností je čistě náhodná (viz. foto). Tak pak visela na vstupních dveřích ku příležitosti středo-večerního "párty-sběru" zátek od piva, se kterýma si tapetujeme stěnu v obýváku.











Žádné komentáře:

Okomentovat